Märgise kuvamine veebilehel

Kuidas digimärgisest maksimaalselt kasu saada?

Digitaalne pakett sisaldab logode ja bännerite komplekti, mida saad kasutada erinevates digitaalsetes kanalites Fianancial Excellence märgisest maksimaalse kasu saavutamiseks.

Üldiselt, veebilehe külastaja teeb otsuse viie sekundi jooksul kas jääda lehele või panna see kinni. Lisage veebilehele usaldusväärsust Financial Excellence märgi abil. Lisage oma veebilehele digitaalne märgis kohe nähtavasse kohta. Kui lehe ülemisse ossa lisamine pole võimalik või visuaalselt ei sobi, lisage see avalehe jalusesse.

Näiteks:
„Meist“ lehel – on õige koht kus rääkida ettevõtte saavutustest ja just sellist infot „meist“ lehelt otsitaksegi.
Värbamislehel või töökuulutusel – talendid meelsamini kandideerivad usaldusväärsete ja jätkusuutlike ettevõtete positsioonidele.
Ostukorvis – annab kliendile julgust jätkata oma tegevusega.

 

Anna maailmale teada, et su ettevõtte pälvis Financial Excellence märgise näiteks blogipostituses. Näiteks võid kasutada digistatuuti koos järgneva tekstiga:

“Financial Excellence kvaliteedimärgise pälvinud *ETTEVÕTTE NIMI* krediidireiting on finantsandmetele tuginedes kõrge. Majandusnäitajad on tugevad, puuduvad võlad, ettevõtte majandusaasta aruanded ja maksudeklaratsioonid on esitatud õigeaegselt ning ettevõttega seotud isikute taust on korras.

Financial Excellence tunnustusmärgist annab välja Krediidiregister, mis kuulub rahvusvahelisse kontserni Aktiva Finance Group. Vaid vähesed Eestis tegutsevatest äriühingutest vastavad Financial Excellence tunnustusmärgise omistamiseks seatud kõrgetele nõuetele. Märgise omamine peegeldab nii ettevõtte finantsstabiilsust kui ka silmapaistvat usaldusväärsust.

Financial Excellence märgis baseerub ettevõtte reitingul, mis hindab järgneva 12 kuu maksejõuetuse tõenäosust, lisaks võetakse arvesse teatud usaldusnäitajaid, et tuua esile parimatest parimad. Kusjuures mitte kõik A-grupi reitinguga ettevõtted ei kvalifitseeru Financial Excellence’i märgisele.

Kontrollida ettevõtte tausta saad Taust.ee portaalis.”

Kuva märgist veebilehe erinevates sektsioonides

Üldiselt, veebilehe külastaja teeb otsuse viie sekundi jooksul kas jääda lehele või panna see kinni. Lisage veebilehele usaldusväärsust Financial Excellence märgi abil. Lisage oma veebilehele digitaalne märgis kohe nähtavasse kohta.

Kui lehe ülemisse ossa lisamine pole võimalik või visuaalselt ei sobi, lisage see avalehe jalusesse.

 

Veel variante märgise kasutamiseks:

„Meist“ lehel – on õige koht kus rääkida ettevõtte saavutustest ja just sellist infot „meist“ lehelt otsitaksegi
Värbamislehel või töökuulutusel – talendid meelsamini kandideerivad usaldusväärsete ja jätkusuutlike
ettevõtete positsioonidele
Ostukorvis või muus otsuse tegemise kohal veebilehel – annab kliendile julgust jätkata oma tegevusega.

 

Näiteks nii –>

Märgise kuvamine sotsiaalmeediakanalites

Piltpostitused

Näidake piltpostituse kaudu füüsilist või digitaalset märgist oma sotsiaalmeediakanalites (nt Facebook, LinkedIn, Instagram). Soovitame pildi juurde kirjutada ka selgitus, miks Krediidiregister tunnustab teie ettevõtet Financial Excellence’i märgisega.

Näiteks nii:
Teatame uhkusega, et Krediidiregister tunnustab meid Financial Excellence’i märgisega. Meie krediidireiting kuulub kõrgeimasse A-gruppi – majandusnäitajad on tugevad, puuduvad võlad, ettevõtte majandusaasta aruanded ja maksudeklaratsioonid on esitatud õigeaegselt ning ettevõttega seotud isikute taust on korras.”

Palun „tag-ige“ (märkige) ka oma sotsiaalmeedia postituses Krediidiregistri Facebooki või LinkedIn’i leht. Tekstis meie nime mainides tuleb „Krediidiregister“ nime ette panna @ märk: @Krediidiregister

Siis saame teate, et olete meid oma postituses maininud ja meil on samuti võimalik oma sotsiaalmeediakanalis teie postitust oma jälgijaskonnaga jagada, et veelgi võimendada teie postituse nähtavust laiemale auditooriumile.

Selleks, et postituse lugejad saaksid veenduda märgise autentsuses, soovitame viidata oma ettevõtte profiilile Taust.ee portaalis. Selleks otsige oma ettevõtte profiil Taust.ee portaalis ja lisage link postitusele.

Aktiva Finance Groupi näide: https://taust.ee/aktiva-finance-group-ou

Profiili kaanefotod

Pane digitaalne märgis ka oma ettevõtte LinkedIn’i ja/või Facebooki profiili kaanefotole.
LinkedIn’i firma profiilile ja eraisiku profiilile mõeldud kaanefoto on erinevates mõõtmetes.

Kasuta õiget kaanefotot, mille sulle saadetud faili nimetus sisaldab vastavalt sõna “firma” või “eraisik”.

 

Pildil LinkedIn-i päisebänneri näide –>

Uudiskirjade ja e-mailide saatmisel

Kui saadate välja uudiskirju või tavalisi e-maile, lisage sinna ka digitaalse märgise pilt. Võimalusel tehke alati digitaalse märgise pilt klikatavaks, mis viib Financial Excellence’i alamlehele, et teie kliendid saaksid täpsemalt lugeda, mis väärtust see endas kujutab.

Financial Excellence’i tutvustav alamleht: https://krediidiregister.ee/tunnustusmargised

Lisaks võid digitaalse märgise ka lisada oma e-kirja signatuuri juurde.

Soovituslik ümmarguse märgise minimaalne suurus e-maili jaluses on 150 x 150 pikslit.

 

<– Näiteks nii