Kliendibaasi andmete uuendamine

Kaasaegsetel ettevõtetel on kliendisuhtluse ja ärianalüütika korrektseks toimimiseks vaja kvaliteetseid andmeid. Üks tõhus viis kliendibaasi ajakohastamiseks ja täiendamiseks on kasutada Krediidiregistri API liidestust, mis võimaldab erinevatest avalikest registritest pärit andmeid lugeda ühest kanalist.

Miks kasutada kliendiandmete värskendamise teenust?

Firma andmete API kaudu saab Teie ettevõte juurdepääsu kõige värskematele andmetele, uuendame andmeid Äriregistrist ja teistest andmebaasidest 1 kord tunnis.  

API liidestuste kasutamine muudab andmete uuendamise protsessi tõhusaks ja automaatseks, mis säästab teie ettevõtte aega ja ressursse. 

Kvaliteetsed andmed võimaldavad Teil teha täpsemaid ärianalüüse ja paremaid strateegilisi otsuseid. 

Kuidas kliendiandmete värskendamine toimib?

Võtan ühendust

1. Võtke meiega ühendust

2. Saadame API liidestuse dokumentatsiooni ja aitame liidestust ellu viia

3. Keskenduge olulisematele asjadele olles kindel, et teie klientide andmed on alati korras.